๐Ÿ‘‰ 14 Tempat Penukaran Tinggi untuk Tambah Borang Pendaftaran E-mel untuk Membina Senarai Anda

Contoh Merek Menggunakan WordPress – Imej Pilihan

Adakah anda ingin mendapatkan lebih banyak pendaftaran e-mel dari laman web anda? Borang pendaftaran e-mel menangkap petunjuk yang berkelayakan dari laman web anda … tetapi jika anda tidak meletakkan borang ini di semua tempat yang betul, anda boleh pergi beribu-ribu pelanggan di atas meja. Berikut adalah 14 tempat penukaran yang tinggi untuk meletakkan borang pendaftaran e-mel di laman web anda.

1. Splash Page

Adakah anda menggunakan halaman percikan untuk menyerlahkan borang pendaftaran anda? Jika tidak, sudah tiba masanya untuk melompat pada kereta muzik. Banyak pemasar yang pintar kini menggunakan halaman percikan untuk membuat pilihan mereka yang pertama melihat ketika mereka mendarat di laman web mereka.

Cara yang baik untuk menyusun halaman percikan anda adalah dengan mengalihkan navigasi utama dari bahagian atas halaman ke bahagian bawah halaman. Kemudian, dedahkan semua yang lain di halaman anda untuk memaparkan insentif anda untuk ikut serta dan borang pendaftaran e-mel anda. Ini memastikan bahawa pendaftaran e-mel anda adalah fokus utama halaman. Sekiranya pengunjung ingin melihat bahagian lain laman web anda, mereka masih boleh melakukannya melalui pautan di bahagian bawah halaman.

Laura Roeder menggunakan petikan dari salah seorang pelanggannya sebagai tajuk utama untuk halaman percikannya. Ini menjelaskan cukup mengapa anda perlu mendaftar untuk senarai e-melnya.

Tim Ferris menggunakan tajuk "Start Here" untuk menjelaskan bahawa mendaftar untuk senarai e-melnya adalah langkah pertama pelawat harus mengambil.

Halaman percubaan Femtrepreneur tidak lagi berfungsi dengan bar navigasi. Sebaliknya, dia termasuk dua butang: satu untuk melanggan e-kursusnya percuma, dan yang lain untuk membaca blognya.

2. Pintu Selamat Datang

Gerbang selamat datang adalah sama dengan pop timbul, tetapi banyak kurang menjengkelkan. Gerbang selamat datang membolehkan pengunjung untuk melihat sekilas pada kandungan di halaman sebelum panggilan skrin penuh untuk tindakan slaid ke bawah. (Berikut adalah video yang menerangkan dengan tepat apa pintu selamat datang.)

Banyak pintu selamat datang terdiri daripada tajuk ringkas dan butang panggilan (atau melanggan) pada latar belakang yang berwarna atau kosong. Namun, Jeff Goins menggunakan screenshot dari video percumanya sebagai latar belakang untuk pintu masuknya.

3. Bar Terapung

Bar terapung adalah cara yang baik untuk memastikan panggilan anda bertindak untuk melanggani senarai e-mel anda tetap dalam pandangan yang jelas pada setiap masa. Bar boleh terletak sama ada di bahagian paling atas halaman, atau di bahagian bawah halaman, dan ia tetap dilihat sebagai skrol pelawat.

Berikut adalah contoh bar terapung pada TwelveSkip. Oleh kerana warna TwelveSkip berwarna ungu, warna oren adalah pilihan yang sangat baik di sini: ia benar-benar muncul dan menarik perhatian anda.

Mahu bar terapung serupa untuk laman web anda? Mula menggunakan Jared Ritchey untuk menukar pelawat laman web ke pelanggan dan pelanggan.

4. Tandukan

Pengepala anda adalah tempat yang sangat baik untuk meletakkan borang pendaftaran e-mel kerana ia di atas lipatan: pelawat boleh melihatnya dengan serta-merta tanpa perlu menatal ke halaman anda.

Pengepala Michael Hyatt mempunyai imej e-book percuma, iaitu apa yang anda dapat apabila anda mendaftar untuk senarai e-melnya. Latar belakang biru membezakan dengan baik dengan imej wira, dan konsisten dengan panggilan keseluruhan untuk tindakan warna halamannya.

5. Blog Page

Kebanyakan orang tidak berfikir untuk memasukkan pendaftaran e-mel pada halaman blog mereka, tetapi itulah yang dilakukan oleh Neil Patel.

Jika anda tidak tahu apa yang anda cari, anda mungkin berfikir bahawa pendaftaran e-melnya sebenarnya hanya satu lagi petikan postingan blog: Imej pertama pada halaman blognya kelihatan sama seperti gambar kecil pos lain. Tetapi pada hakikatnya, ia tidak lebih daripada iklan yang menghubungkan ke halaman pendaftaran webinarnya.

Mengapa ini begitu cemerlang? Kerana pelawat mempunyai kecenderungan semula jadi untuk mengklik pada blog post terkini. Dengan membuat iklannya "melekat" ke bahagian paling atas halaman blognya, ia terus menyamar sebagai catatan blog yang paling terkini.

6. Blog Posts

Salah satu tempat yang paling biasa untuk meletakkan borang pendaftaran e-mel adalah di bahagian bawah catatan blog. Itu kerana ini adalah saat ketika pelawat anda baru menikmati kandungan anda, dan mereka berada dalam mood terbaik untuk memilih ke dalam senarai Anda.

Borang pendaftaran blog Chris Lema kelihatan seperti ini:

Dengan latar belakang gelap, bentuk opt-in ini benar-benar menonjol di tengah-tengah palet warna yang sebaliknya.

Tetapi jangan hanya masukkan borang penyertaan di bawah jawatan anda … anda juga boleh menyertakan peluang untuk mendaftar dalam jawatan anda.

Neil Patel termasuk pelbagai iklan, ditaburkan di seluruh kandungan pos blognya (setiap iklan akan membawa anda ke laman pendaratan opt-innya). Terutama sejak kandungannya beribu-ribu perkataan panjang, ini berfungsi dengan baik untuk menangkap pengunjung yang menikmati kandungannya, tetapi tidak cukup untuk membaca panjang penuh artikelnya.

7. Sidebar

Anda harus selalu memasukkan borang pendaftaran e-mel di bahagian paling atas bar sisi anda. Ini adalah lokasi yang paling biasa untuk borang pendaftaran e-mel, jadi pengunjung digunakan untuk mencari satu di sana.

Sebagai tambahan kepada borang pendaftaran di bahagian atas bar sisi, anda juga boleh membuat pelbagai iklan dan borang pendaftaran tambahan lebih jauh ke bar sisi anda.

Sidebar Neil Patel tidak termasuk satu, bukan dua, tetapi lima peluang untuk mendaftar untuk senarai e-melnya! Berikut adalah tiga perkara terakhir:

Perhatikan bahawa kedua-dua iklan di atas dan di bawah kotak langganan surat beritanya dihubungkan ke halaman pendaftaran webinar. Anda boleh memautkan iklan bar sisi anda ke halaman arahan opt-in yang sama, atau hanya gunakan Rakasa Monster untuk membuat peti cahaya muncul dengan borang pendaftaran e-mel anda.

8. Lightbox semasa

Ketika datang untuk mendapatkan pendaftaran e-mel, masa adalah segala-galanya. Kotak cahaya berjangka adalah muncung yang muncul selepas jumlah waktu tertentu.

Oleh itu, bukannya membombardir pelawat anda yang kedua mereka mendarat di laman web anda, mereka akan mendapat peluang untuk melihat sekeliling sedikit dan menikmati kandungan anda sebelum anda meminta mereka untuk melanggan.

Berikut adalah contoh borang pendaftaran e-mel di dalam peti cahaya:

Mahu kotak cahaya yang serupa untuk tapak web anda? Mula menggunakan Jared Ritchey untuk menukar pelawat laman web ke pelanggan dan pelanggan.

9. Kotak Skrol

Kotak skrol adalah lebih "sopan" versi pop timbul yang muncul di sudut kanan bawah halaman sebagai skrol pelawat ke bawah.

Dengan menyampaikan kotak ketika pengunjung sedang menatal, anda dapat memaparkan bentuk pendaftaran yang sangat kelihatan tanpa menghalang pandangan pengunjung tentang kandungan anda, dan tanpa mengganggu aliran semula jadi mereka.

Dengan kotak skrol Jared Ritchey, anda boleh mencetuskannya untuk muncul dan / atau memaparkan mesej yang berbeza berdasarkan masa yang dihabiskan di laman, lokasi di laman web anda, dan juga sumber rujukan.

10. Footer

Sebaik sahaja pelawat menyentuh bahagian paling bawah halaman anda, anda boleh yakin bahawa mereka sangat berminat dengan apa yang anda tawarkan. Oleh itu, jangan ketinggalan peluang ini untuk membentangkannya dengan cara ke senarai e-mel anda.

Di dalam footernya, Sarah Morgan mengingatkan pengunjungnya bahawa mereka boleh mendapat nasihat dari setiap Isnin:

11. Mengenai Halaman

Adakah anda tahu bahawa "kira-kira halaman" adalah salah satu halaman paling kerap dilawati di mana-mana laman web? Pastikan anda menangkap petunjuk di sini juga!

Jeff Goins menggunakan borang pendaftaran e-mel yang sangat mudah dalam konteks mengenai salinan halamannya. Dengan cara ini, ia mengalir dengan lancar seperti yang anda baca, dan berasa seperti langkah seterusnya yang semula jadi.

12. Halaman Sumber

Halaman sumber-atau halaman dimuatkan dengan kandungan yang baik-benar-benar menarik untuk enjin carian. Mengapa tidak mengubah lalu lintas enjin carian ke pelanggan e-mel?

Copyblogger menggunakan laman sumber seperti ini untuk mempromosikan keahlian percuma mereka (yang tentunya memerlukan alamat e-mel).

13. Halaman Pendaftaran

Pertimbangkan untuk membuat halaman pendaratan yang ditetapkan hanya untuk pendaftaran e-mel. Dengan cara ini, anda boleh mengarahkan lalu lintas yang tidak menentu ke halaman ini, dan sekali di sana anda boleh meyakinkan mereka bahawa mereka harus mendaftar untuk senarai anda.

Halaman pendaftaran Line25 termasuk penerangan ringkas tentang apa yang akan anda dapatkan sebagai pelanggan. Tetapi apa yang menjadikan laman ini benar-benar menarik adalah foto-foto sumber yang anda akan mendapat akses kepada.

14. Keluar-Intent Popup

Anda akan terkejut berapa banyak pendaftaran e-mel yang anda boleh keluar apabila anda membuat percubaan terakhir sahaja.

Popup-intent popups mengesan apabila pengunjung akan meninggalkan laman web anda, dan membentangkan borang pendaftaran anda kepada mereka tepat pada saat kritis itu.

Berikut adalah contoh pop-intent popup di halaman Tim Ferris:

Ingin popup keluar yang sama untuk laman web anda? Mula menggunakan Jared Ritchey untuk menukar pelawat laman web ke pelanggan dan pelanggan.

Kami berharap artikel ini memberi anda beberapa idea baru untuk membuat penempatan pendaftaran e-mel secara strategik. Dengan mengetahui bila dan di mana untuk membentangkan tawaran anda untuk mendaftar, anda akan menukar ramai lebih ramai pengunjung ke pelanggan e-mel.

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai mengembangkan senarai e-mel anda dan menjadikan pelanggan tersebut menjadi pelanggan, anda juga mungkin ingin menyemak Panduan Definitif kami untuk Pemasaran E-mel.

Tonton video itu: PERUBAHAN ANDA MENJADI ANDA SUKSES – Penyusunan Video Motivasi Terbaik untuk tahun 2017

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: