๐Ÿ‘‰ Bagaimana Secara Automatik Tweet Post Baru di WordPress

WordPress 3.0.2 – Pelepasan Keselamatan Mandatori (Kemas kini Sekarang)

>

Dengan media sosial dan kata mulut menjadi alat yang sangat kuat untuk memasarkan laman web anda, adalah baik untuk mengetahui cara menggunakan Twitter untuk mengumumkan pos baru. Dalam artikel ini, saya akan menunjukkan kepada anda cara mengumumkan siaran baru anda di Twitter dengan plugin bermanfaat yang dikenali sebagai WP ke Twitter.

Mulakan dengan memasang dan mengaktifkan WP ke Twitter. Kemudian masuk ke dalam Tetapan »WP ke Twitter untuk mula mengkonfigurasi.

Menyediakan WP ke Twitter

Seperti yang anda dapat lihat dari tangkapan skrin di atas, anda memerlukan kunci api untuk diteruskan. Untuk mendapatkan kunci ini, anda perlu pergi ke halaman pendaftaran permohonan Twitter semasa log masuk ke akaun Twitter anda. Ini akan membawa anda ke halaman untuk membuat aplikasi Twitter di mana anda perlu memasukkan nama aplikasi, huraiannya, dan URL laman web anda untuk medan laman web dan panggilan balik.

Dengan yang diisi, ia akan membawa anda ke halaman aplikasi anda di mana anda mahu masuk Tetapan dan tatal ke Permohonan dan tukar bidang Akses kepada Baca dan tulis. Kini anda dapat menyalin dan menyisipkan API dan Akses Token ke dalam plugin anda.

Apa yang perlu dilakukan ialah memberitahu plugin bagaimana anda mahu menghantar pautan. Kembali ke halaman tetapan plugin dan tatal ke bawah untuk Templat Pembaharuan Status seksyen. Dari sini, anda boleh memilih perkhidmatan pemendek URL yang ingin anda gunakan dan jika anda mahu perkhidmatan tersebut dipaparkan untuk setiap acara.

Anda juga boleh mengedit mesej kepada sesuatu yang lebih diperibadikan dalam setiap bidang. Pilihan di bawah Templat Pembaruan Status akan memberikan banyak tetapan lain yang disesuaikan untuk anda bermain dengan, untuk menambah perkara seperti hashteg dan membenarkan pengguna lain menggunakan akaun Twitter mereka.

Sekiranya anda bimbang tentang jawatan individu dan tidak mahu Tweet ia ada pilihan di editor pos untuk mempunyai tweet khas atau tidak tweet yang pos sama sekali. Sekiranya anda tidak melihat opsyen ini pastikan anda membuka pilihan skrin di bahagian atas sebelah kanan dan periksa kotak WP ke Twitter.

Kata amaran jika anda secara tidak sengaja menyiarkan siaran, ia masih akan secara automatik menghantar ke Twitter bahawa ia telah diposkan. Saya harap artikel ini membantu anda mendapatkan lebih banyak penonton dengan kekuatan Twitter.

Jika anda suka artikel ini, kemudian gabungkan ThemeLab di Twitter dan Google+.

Tonton video itu: Curso de WordPress Entradas, Kategori dan Etiquetas

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: